Corona heeft, van dichtbij of op afstand, effect op ons allemaal.

Corona; We leren momenteel op een héle harde manier hoe belangrijk gezondheid eigenlijk is. En we houden daarom zoveel mogelijk afstand van-, en rekening mét elkaar.

Inleiding

Helaas, maar vanzelfsprekend, Corona heeft ook effect op de bedrijfsvoering van Office & More.

In Maart 2020, aan het begin van het Corona tijdperk werkten veel fabrikanten noodgedwongen op halve kracht of hadden de deuren helemaal gesloten omdat ze hun goederen niet veilig konden produceren of aanleveren. Gevolg: Extreem lange levertijden vanaf de leveranciers. Maar soms ook gesloten deuren bij de (niet geheel ten onrechte) angstige ontvanger waardoor leveringen veel langer dan normaal bij ons opgeslagen stonden.

Nu, half Augustus 2020, hebben de meeste leveranciers hun werkzaamheden weer min of meer opgepakt, wordt er weer met normale levertijden gewerkt en gaan onze klanten ook weer min-of meer “gewoon” aan het werk (Hoewel er nog wel veel vaker thuis wordt gewerkt dan voorheen!) Alle lopende projecten zijn gelukkig tot ieders tevredenheid opgeleverd en we werken alweer hard voor nieuwe en bestaande opdrachtgevers.

Komt er een tweede golf? We weten het niet. Daarom blijven we voorzichtig en werken we nog steeds volgens de richtlijnen van het RIVM. In jouw belang én dat van onze leveranciers.

RIVM Richtlijnen bij Office & More

  1. We houden 1,5 meter afstand en wanneer dat noodzakelijkerwijs ( Bijvoorbeeld bij het instellen van ergonomische werkplekken) niet mogelijk is worden handen gewassen en mondkapjes gedragen.
  2. We blijven thuis wanneer we klachten hebben (en verwachten dat ook van jou!) Er zal dus soms een nieuwe afspraak gepland moeten worden.
  3. We hoesten en niezen in onze elleboog.
  4. We voorkomen zoveel mogelijk lichamelijk contact en schudden dus ook geen handen maar zijn desondanks blij je te zien!

Vanzelfsprekend houden ook onze leveranciers zich aan bovenstaande regels.

Tijdens Corona gaan onze werkzaamheden dus gewoon door. Sterker nog: We hebben het nog nooit zo druk gehad als nu. Met name door de sterk toenemende vraag naar ergonomisch verantwoord thuiswerk meubilair.

Interieurontwerp of ergonomisch advies? Je kunt ook online of telefonisch bij ons terecht!  

Bezoeken doen we je alleen na wederzijdse goedkeuring. Maar adviseren, tekenen en berekenen kunnen we gelukkig ook vaak op afstand. Heb je plannen voor een (her-) inrichting later dit jaar, zit je te springen om ergonomisch meubilair of  kantoorwerk gerelateerd advies? We helpen je graag!

Stay healthy, stay inside!

Zoals ik boven in dit bericht al aangaf: Gezondheid gaat boven alles! We kunnen alleen maar hopen dat dit Coronavirus door alle drastische maatregelen zo snel mogelijk en met zo weinig mogelijk slachtoffers onder controle komt. De rest komt allemaal later weer!

Zorg goed voor jezelf en je naasten, We zien jou en je dierbaren graag in goede gezondheid terug!

Met vriendelijke groet, mede namens team Office & More

Sandra Schulze

Laat een reactie achter